Monday, October 4, 2010

battered

macam taik betul. seriously.
ingat aku nda pandai penat ka layan kerenah kau.
makin hari makin menjadi pula betebiat kau.
malas mau buat dosa.
malas mau tambah dosa.
eat your own shit, biatch!!!

macam taik betul hidup sekarang ni.
selagi tidak menangis, kelegaan tu nda kan pernah datang.
tapi aku cuba untuk jadi grown up.
aku sudah makin pandai pujuk diri.
pandai pujuk hati.
pandai tipu perasaan.
bukan susah pun semua tu.
macam yang kau ajar dulu.
isi kekosongan tu dengan buat benda.
kau mau aku macam mana lagi?
i wish i could curse my heart out here.
biar seantero dunia tau apa yang ada di lubuk minda ku.
then, baru nama aku akan naik untuk jumpa pengetua.
Malaysia.
kebebasan berkarya terbatas.
karya agung makhluk Tuhan paling seksi.

kau mau aku macam mana?
kau mau aku buat apa lagi?
kau mau sampai bila begini?
kau mau sakit yang macam mana lagi?
wahai hati, fahami tuan mu.
jangan kau dera dia lagi.

p/s: ya. memang aku bukan perempuan baik. tapi itu tidak buat kau jauh lebih baik dari aku.