Thursday, October 28, 2010

demi...

saya tidak pandai berjuang.
demi cinta.
saya tidak suka bersaing.
demi cinta.
saya selalu nya akan menyerah kalah kepada siapa pun.
demi cinta.
andai ada orang yang mengingin kan dia, saya mungkin jatuh.
saya mungkin bleed.
battered.
seperti dulu.
seperti yang pernah terjadi.
dan saat itu, semua menyaksi kan perjuangan seorang bapa.
demi anak perempuan nya.
ya, seperti waktu itu juga.
akan di penuhi malam-malam seorang bapa dengan menghabis kan malam nya memeluk dan cuba menenang kan.
akan di habis kan hari-hari nya dengan meminta kepada-Nya kekuatan.
semua nya demi anak perempuan nya.
demi saya.

akan ka?
sebab saya mulai rasa ada yang berkongsi rasa yang sama dengan saya terhadap nya.
tolong jangan di ambil walau pun bukan milik saya.
ya, saya memang begini.
sebab saya penat merengek.
saya kesian kan kawan baik.
lately tidur malam nya terganggu.
kerana menurut nya tanpa saya sedari saya mulai merengek dalam tidur.
semalaman bermula tutup mata sampai ke subuh.
biasa nya rengekan menanda kan saya sakit.
mungkin ada bahagian yang sakit dalam diri.
kata kawan baik lagi, perasaan saya tidak boleh di sakiti kerana itu boleh lead kepada sakit fizikal.
pernah berlaku.
sakit inside out.
tolong jangan di hadir kan rasa itu.
saya tidak kuat.
demi Tuhan.