Monday, March 22, 2010

spitting my heart

macam pyan cakap dengan aku hari tu time di rumah...benda bukan masalah dengan dia pun atau siapa pun, zila. kau yang nda buka hati mu sepenuh nya. betul ka? betul ka aku nda buka hati ku? betul ka semua nya datang dari aku? i've been hurt before. what do you expect from me? aku takut kalau aku serius gila, that mister end up asking my hand for marriage in this shorter time. seriously. i know myself very well. i know what i want and i know what i'm supposed to do. i know what i'm capable of doing. see...aku ni ada perasaan ka tidak? ada rasa nya. aku rasa benda dengan that mister tu. yan, aku rasa something dengan dia. fizy pun tau itu. something special. that's why i can't talk to him. he makes me nervous. makes me shiver. makes me trembling. see..how big is that impact? i'll ruin once again if anything ever happen. i'm tired with all those feeling. penat. sick and tired. kau ingat senang ka mau recover. yan, aku rasa aku sudah cerita dengan kau hal past ku tu kan. apa jadi dengan aku. sepa yang support aku lepas tu. nda kan la aku mau bapa ku facing the same problem again and again. aku pun nda mau itu yang jadi. kalau ending nya i'll be alone until 28 pun, seriously i'll ask my dad to make that special call ja la. that's my last resort. aku mau dengan that mister. mau betul. mau apa? mau dia mengimam kan solat ku. mau dia jadi yang halal untuk aku. but thing is too early i guess. bapa ku pun macam suka dengan that mister biar pun nda jumpa lagi. aku kenal betul bapa ku. rasa nya kali ni dia serius suka dengan pilihan ku. pilihan ku? pilihan nya macam mana?

p/s: self-monologue ku yang konon-konon becakap sama si pyan. nda cukup becakap di sekolah, di fon lagi, di sini pun mau becakap sama si pyan juga...yan, nasib kau selalu ada untuk aku. kalo nda, paling sunyi sudah bukit garam ni aku rasa. aku janji selalu ada untuk kau, biar pun kita masing-masing sudah belong to someone later.