Monday, March 29, 2010

insanity

YOU'VE BEEN WARNED, OK!!!
p/s: cantik pula shirt nya ni...


aku mau gigit orang.
mau betul.
kepingin betul.
mengaus terus aku mau menggigit.
paling aku kepingin mau gigit lengan si pyan.
besar ni.
macam lengan bapa ku.
yan, boleh ka?
sikit ja ba.
nda juga si fizy marah tu.
boleh la ba yan....
kesian la sama si zila ni.
macam-macam ja di kepingin nya dari semalam.
paling kesian, dia mau ice cream dari that mister.
tapi semalam si sir busy.
sampai sekarang ni lagi aku mengaus ice nya.
biar pun semalam habis satu bekas aku makan mint ice cream yang kita beli kemarin dulu tu.
tadi pagi lagi makan trophy ice cream yang kau beli untuk fizy.
tadi tengah hari drumstick tu pun nda dapat juga release keinginan ku ni.
mau juga ice cream yang dia bagi.
sedap ni.
lain rasa nya.
nda tau rasa apa.
kalau malam ni dia nda bagi juga, kecik betul-betul la hati ku ni sama dia.
serius.
merajuk aku ni.
merajuk yang nda bole di pujuk dengan makanan.
mister, aku mau juga ice cream dari kau...
:(

aku mau.
aku mau.

aku mau ba.



p/s: bole ka aku gigit lengan mu, mister?

***sekarang ni pun aku tengah mengisi mulut ku sama kuih lidah yang banyak susu sama gula nya. supaya hilang kepingin ku makan benda manis. bosan aku makan coklat terus. semua rasa nda sedap kalau makanan ku sendiri.

self-monologue: macam gemuk sudah aku ba. rasa berat badan ku ni. kalau pakai heel pun di sekolah, macam start sudah sakit spine ku. paha sama ass ku pun macam rasa keras sama ketat ni. risau pula aku. ada ka kegemukan melanda diri ku kembali? berapa berat ku sekarang ni ahh? bagus ikut suggestion si ana yang ajak aku bejogging kalau weekend. tapi weekend ni nda dapat. macam mau ke atas. buat lawatan rasmi.