Sunday, March 28, 2010

the next best thing =p

aisyah supposed to do Ayat-Ayat Cinta 2..but don't know how Enchek Fandi tersilap buat Ketika Cinta Bertasbih 3

***btw, aku nda makan bakso cinta. merapu ja semua tu...;)

this sweet thing is created by my beloved childhood friend. credit to Enchek Fandi. ok nanti hari raya bole datang rumah claim duit raya dengan bapa ku. ya mister, aku satu orang ja ada bapa. dan aku satu orang juga ada kawan paling sweet macam Enchek Fandi. kau ada? teda kan..=p
seriously, i don't look like a girl from the middle east. because i'm caucasian. bukan German. orang German kurang cantik. kurang baik hati. kurang sifat terpuji. kalau Ausralian, semua nya baik-baik belaka. cantik-cantik belaka. makan hati la kau sendiri baca entry perasan ku ni ya mister. IF YOU EVER READ THIS.
aku makan guna tangan juga. aku cuci pinggan pakai tangan juga. kuku aku sentiasa pendek sudah pun.

p/s: yusri alfian, don't talk to me on Monday if you're having a blast with Faizal and Joild last night. i'm seriously jealous.