Sunday, May 2, 2010

little madam

saya curi karya orang sebab gambar ni sweet sangat. especially 'Jangan Marah Yu' tu. sesuai untuk perempuan yang baru menikah tapi hormon nda pandai balance lagi.


to those who keep asking me what's going to happen on 2nd May, I AM MARRIED. AND NOW PREGNANT WITH HAPPINESS. hahaha...congratulation to me. yes peeps. i'm married to my parent. don't you think that would be much more fun? giving your devoted unconditional love to two most important person. that would be much more noble than promptly asking somebody to spend the rest of your life with. don't want to talk about the devoted love anymore. nanti ada pula orang yang cakap 'kau sorang je kan ada parent'.
but if someone ever, like EVER asking my hand for marriage right now, i'll say yes. after a lot of consideration, off course.:p

just to refresh back my conversation with big dady at home.
me: saya minta tolong dia cuci blanket sama bedsheet saya.
he: napa begitu meng? gila ka? ada ka budak lelaki di suruh cuci kain. macam mana la ada orang mau suka dengan meng kalo begitu punya gaya.
me: biar la. at least i give him a chance to know the other side of me. nanti nda la dia tekejut tau-tau anak bapa ni pemalas.
he: kalau saya, awal lagi saya sudah cancel suka perempuan begini.
me: biar la dia pa. kalo dia mau, mau la. kalo nda mau, nda payah la. penat juga sudah saya ikut main tarik tali nya.
he: pelan-pelan la. tau juga diri tu perempuan kan. saya tu dari meng ja. kalau meng suka, saya bekenan, ok la tu.
me: tau. tapi half-half kan.