Wednesday, July 21, 2010

it ain't a fling

aku belak. aku batchat dengan banyak benda sekarang ni. aku tumbling. mau kendoss yang banyak sekali.
aku punya hobi baru. duduk buat kerja time budak prep di bilik study. kalau stay lama-lama di bilik, boleh gila di buat nya. kalau duduk di sana sekurang-kurang nya aku ajar english dengan budak yang akan duduk spm tidak lama lagi. itu lebih enjoy. dengar cerita dorang. dorang tanya pengalaman sekolah menengah ku. tapi aku tidak akan cakap semua. bohong itu bohong ini untuk tunjuk kan kebaikan sikit. sedang kan zaman sekolah ku penuh dengan benda bodoh yang di lakukan oleh pelajar-pelajar pandai. itu harus di akui. hampir semua manusia yang close dengan aku time sekolah dulu berjaya hidup nya. muka yang sama-sama duduk memandang bontot guru lelaki. bontot sepa yang lebih sexy. bontot guru macro dan physical geo. sama-sama duduk makan tepi tandas guru. sama-sama jadi dajal umpat guru itu guru ini. tau-tau guru itu sememang nya layak di umpat bila kami dapat tahu dia punya video lucah. best nya. rugi kami tidak dapat tengok. kalau tidak, boleh lah belajar skill sedikit sebanyak yang boleh di praktik kan bila kahwin nanti. sekarang mana mau dapat video tu? k.b 18, miss angel, aku minta kamu tolong cari video tu.
aku lama sudah macam tidak rasa sedih. pagi ni sedih betul. macam perempuan meroyan di tinggal laki lepas pantang. aku macam mau datang bulan ja sedang kan baru seminggu bulan tu pergi. macam teda benda yang mau di buat di sini. polish tayar pun jadi begitu mengasyik kan. aku patut belajar waxing. buat benda tu makan masa. boleh kill time dengan maki hamun kebodohan sendiri. aku rasa kalau pyan baca benda ni, dia mesti bilang aku nonsense. tadi dia bilang english ku makin worse. teda benda untuk di salute lagi. aku patut nya di arah mengajar pagi. sebenar nya aku suka idea itu. aku bosan ajar budak. aku mau ajar orang dewasa yang punya banyak pengalaman. mungkin pengalaman yang lebih dari ku. aku pun perasan pasal english ku. mau tanya budak napa pindah pigi sekolah ni pun aku brain freeze sekejap. aku lost. macam sial ja. kadang-kadang aku iya kan juga kata-kata pyan. aku manja. aku kurang matang. aku bodoh marah kan benda yang tidak sepatut nya di marah kan. aku tidak pandai penat kejar benda.aku suka bila dia marah aku. buat rasa teruja. bila fizzy yang marah, rasa macam mau menangis. budak kecik marah dengan kata-kata yang cukup rasional. macam punya lebih banyak pengalaman ja.

hari tu sudah belajar rules of seduction. tapi lately ada orang yang mau minta ajar rules of friendship. shit. kau memang patut di ajar supaya tau apa kawan boleh dan tidak boleh buat. ka kau memang sengaja mau minta aku maki?

p/s: cukup buat aku hilang selera.