Wednesday, July 14, 2010

walk me home, please...

keinginan yang membuak-buak untuk pulang ke rumah. sedang sangat-sangat rindu dengan Puan Enit Donald J. sudah penat untuk menangis. sudah penat untuk bersedih. cukup penat untuk menahan nya. ya. saya harus pulang kerana terlalu banyak benda yang di rindu kan buat saat ini. hati saya juga terbakar membaca status update k.b 18 tentang pelbagai makanan yang sedang di nikmati nya di hometown saya. jiwa saya kacau kalau terus-terusan berada di sini. dia bukan tau pujuk pun. merajuk memujuk bukan lagi permainan kami. merajuk dan let it be is the new game yang sangat mengasyik kan. ya, saya tau saya cukup kebudak-budakan untuk marah dengan hal itu. tapi still ia cukup menyakit kan.

bed ini sering memanggil saya bila saat rindu menerpa. kecomfortan nya tiada tolok bandingan.

everything is mini at home. as if i'm not going back anymore. lupa. sekarang kan saya officially orang bukit garam.

rindu aktiviti mengumpul sampah seperti ini.
sebenar nya sedang menyambung hobi ini di bukit garam. tapi nampak nya akan memakan masa yang agak lama untuk penuh kan kotak sampah saya kerana kotak yang baru agak besar. dan tidak punya tempat untuk menebar kan fulus di muka bumi demi mendapat kan sampah-sampah ini.

juga rindu kan si biru itu. sepa yang tidak pernah drive benda begini bagi saya tidak cukup cool. si biru itu kesayangan bapa dan juga saya.

CRK or MC? your choice, mate.