Wednesday, June 30, 2010

mahal

yeah...i want nobody but YOU. kau tau kan bila aku sudah set otak on something. aku tak dapat sekarang, aku tunggu sampai aku dapat. tapi akan sama ka perkara lain dengan soal perasaan yang perasan di suka? macam aku bilang dulu, kita tengok sejauh mana hati ku mau kau. rasa nya tak sampai mana yang orang lain fikir kali. kau tau la aku ni macam angin ja otak ku sekarang. yeah..itu la akibat nya becakap dengan orang neurotik. minda turut bejangkit jadi begitu. atau macam yang enchek fandi cakap 'kau ni macam keling ja. hari ni lain, esok lain'. itu la, sepa suruh kau dengar cakap aku. sudah tau aku ni moody tahap gaban. aku mau marah suka hati ja. tapi aku jarang marah dengan kawan-kawan ku. terutama yang dekat lagi hampir dengan ku. tapi kalau dengan dia, tak kan boleh silap sikit, aku cepat terasa hati. mood jadi macam perempuan datang bulan. ini macam mau datang sudah tu bulan. sebab aku lately macam mau telan dia ja. tengok dia pun jadi geram. jadi gerigitan. kalau boleh gigit, lama sudah penuh lebam badan dia. aku macam vampire pula. rindu gigit big dady tiba-tiba. jangan tanya kenapa aku geram dengan dia sebab aku pun tak tau sebab musabab nya. aku dengan dia lama tahap pendekar laut keluar bertapa sudah tidak berhubung. tak tau kenapa. teda sebab. saja ja macam orang patah jari. kredit teda. malas mau top up. harap big mama call hari-hari. pada hal kredit puluh-puluh ringgit. macam sayang ja 7 sen ku. aku paling pun mesej pyan. sebab free. atau mesej fizzy. bayar juga. tapi murah kali. fon ku ringing pun dua kali ja sehari. macam besa la. mama yang call. hidup yang hebat. lepas ni confirm ramai orang jeles. di tempat kerja kalau teda hal penting aku sudah tidak becakap dengan dia. ini bukan perkara baru pun. aku kan selalu tongue tied kalau becakap dengan dia depan orang. entah kenapa. jangan pernah di tanya. bukan juga macam orang jatuh cinta rasa nya hati bedebar lidah kelu. aku cuma tak suka becakap dengan dia depan orang. kami jadi lain. jadi a bit stiff. aku jadi kurang gemar. jadi kekok. awkward. satu benda yang aku notice, dia suka kena kan aku kalau di khalayak ramai. tapi bila tinggal kami dua dia jadi lelaki budiman. dia jadi abang. dia jadi diri nya. aku suka. aku adore. aku fond.

p/s: yang macam mahal kan harga sebuah text 20 sen tu. seriusly.