Saturday, June 5, 2010

ignorance

aku benci rasa begini. aku benci tiap kali waktu itu tiba aku jadi begini. aku tau itu di sebab kan ketidak seimbangan hormon yang berlaku. tapi tidak boleh rasa nya PMS di blame 100%. sebab nama nya juga pra. maksud nya ia berlaku sebelum period. bukan semasa. tapi tiap kali aku period rasa itu hadir. rasa benci. rasa takut. rasa gusar. permainan minda. permainan jiwa. ya. mungkin aku tidak di izin kan untuk mengadu dengan Nya. jiwa dengan mudah nya jadi kacau. tiada penenang. ya. memang aku benci period. salah satu sebab aku benci jadi perempuan. tapi bila fikir kan ini yang akan memberi peluang untuk aku membawa anak adam, semua nya di lupa kan. saat membahagia kan ada lah saat bila perempuan mengandung. kata nya kepada ku suatu waktu dulu.


p/s: kau ignore ja la aku sampai kau puas. sebab aku pun rasa nya sudah pandai ignore rasa ku terhadap kau.