Sunday, August 15, 2010

blow me a kiss

keep repeating in my playlist. please blame pyan's stereo.

this message bursting tears to me.
membaca blog mu buat aku banyak berfikir...sejauh manakah semangat seorang wanita itu untuk membuka hati seorang lelaki yang sangat dicintai....??? aku pasti ikuti kisah kamu....doaku semoga kalian bersatu dalam dalam satu Lafaz yang sah......siapapun dia...dari mana pun dia....andai dia memang tercipta untukmu,....kalian pasti bersatu....cuma 1 pesanku wahai sahabat....bila hati sudah mula sayang...siapkan lah hati itu untuk terluka...kerana adanya rasa sayang pasti adanya rasa luka....

wahai pemilik nama NOOR ZILA MARSDEN....
kau diciptakan sesempurna mata memandang....kau hadir dalam segenap alam manapun...kau mampu untuk berdiri di atas kaki sendiri.....

andai saja dia tau aku tidak mungkin sekuat apa yang di sangka. berapa kali aku tumbang di depan-Nya. penguat semangat hanya mama dan kamu-kamu semua especially k.b18, kawan baik dan sahabat karib. kehadiran adam dalam hidup ku bukan juga masalah besar. ia cuma membantu untuk spice up things. cuma aku wanita biasa. kadang-kadang mendamba kan kasih sayang adam. kadang-kadang perlu teman untuk berkongsi apa yang tidak boleh di kongsi dengan kalian. ada masa nya aku mau bertebiat minta puji. aku perlu orang untuk melayan rajuk ku. aku perlu riba untuk meletak kan kepala bila mana hidup menjadi begitu kejam. aku perlu shoulder to lean on. aku mau mendengar luahan hati nya whenever life become so unfair to him. atau juga sekadar untuk menerima text dari nya mengata kan 'work sucks'. mungkin juga untuk mengadu betapa sukar untuk mendidik bahasa Inggeris di kawasan luar bandar. ya, mungkin itu saja buat masa ini. selebih nya biar DIA yang atur.

p/s: aku makin jiwang. mungkin saja dia tau button mana yang perlu di tekan untuk mengeluar kan the softer side of me.