Thursday, February 17, 2011

ya. saya sunyi.

kalau di ikut kan aku tidak la hairy mana pun. bukan macam certain perempuan yang punya bulu kaki dan tangan yang panjang. kalau itu aku mau. sebab buat tangan nampak lebih sexy. di mata aku.
the thing is bulu itu tumbuh di kawasan-kawasan larangan. contoh nya bermisai dan ada janggut sikit. kata barney, perempuan bermisai kuat sex. hebat teori dia. lebih sandi bila perut berbulu. ya. perut aku berbulu. sangat tidak menguja kan. kutuk la aku. tidak best kan?
aku rindu tengok ica pregnant. sebab bagi aku dia preggy mummy yang paling sexy aku pernah tengok. giant belly dia sangat menggiur kan. aku tidak pernah tertarik untuk menikah bila tengok orang kawin. jauh sekali hadiri majlis perkahwinan. tapi bila tengok perempuan pregnant, baby comel, toddler cute, rasa macam sekarang juga mau kawin. masuk bilik. kunci pintu. foreplay. make love. orgasm. dan 6 minggu selepas itu terima berita gembira. hebat. teruja. mau kawin bukan sebab lain tapi sebab mau itu. bila mau dapat? Tuhan, beri kan aku cinta please.
rasa tidak gembira lately sebab berat badan macam turun. kurus tidak begitu menggoda aku. aku kurang gemar bila tengok scale mencatat 52kg. aku mau lebih dari itu tapi tidak melintasi 58kg. kurung moden pun boleh zip sendiri sekarang. biasa nya terpaksa berhempas pulas semasa mengena kan nya. sah. terbukti. budak pun ada tegur. pinggang tecer makin kecik. off course la. rahsia nya, kurang kan pengambilan carbs. sapu kan lotion pati halia sebelum tidur setiap malam. dan yang paling penting, kurang kan mengumpat dan menyibuk hal orang. mengumpat kan ibarat makan daging orang yang sedang di perkata kan. apa guna susah payah menahan nafsu makan tapi mulut tidak pandai berhenti bau longkang. okey cukup. itu sahaja rahsia nya. sekarang mari pigi dapur minum segelas susu dan setengah paket oreo. heaven.
sekarang ni musim mengawan di sekolah. silap la. musim sukan. tapi hujan turun tanpa henti lately. padang jadi berlumpur. finally but getah yang di beli tahun lepas dapat di guna kan. hari ni sukan tara. aku sebagai ketua pencatat masa untuk acara sprint berkubang dengan budak kecik, amoi cantik dan beberapa lagi senior lain. budak cakap aku pigi menombak. hey!!! tecer kalau cuti di rumah pun ikut menombak okey. bila sukan begini, banyak remind aku dengan pendekar laut. kalau aku yang bff sahaja rindu kan dia, apa tah lagi budak kecik yang kekasih. aku rasa sukan yang paling best adalah sukan tahun lepas. satu sebab ketua dan penolong match. iswara: sporty. wira: cool. perdana: alim. satria: mesti la kacak dan cantik. haha. bukan la. outstanding. sebab paling bising mulut. walau pun kalah teruk, semangat kesukanan tu masih ada. itu yang paling penting dan perlu di terap kan. setan la. mengeramput saja. tapi squidward juga setuju dengan pendapat aku yang sukan tahun lepas best. sebab setelah bertahun-tahun bukit garam bersukan dalam hujan, tahun lepas cuaca cerah sepanjang 3 hari kejohanan. macam kena bless pula. itu tahun kami. segala-gala nya indah.
tadi petang sempat jumpa dani kejap. kalau tidak fikir itu dani tunangan orang, atau senang cakap kalau saja dani tu pingu atau big bird atau squidward, mau saja aku hug dan squeeze him tightly. sebab telampau sayang kawan macam dia. dani la satu-satu nya manusia yang bukan talam dua muka di bukit garam ni. tapi tadi dia bilang, sebenar nya dia la master mind dalam semua hal yang jadi. haha. macam aku tidak cukup kenal kau saja. dia terharu tapi tidak dapat menangis. lucu tu anak. innocent dan senang tertipu. naive. tapi selagi aku di bukit garam ni, i won't let anyone do anything to him.
ba...besok lagi la aku sambung mengeramput. jangan risau. aku sudah siap kan RPH di sekolah tadi. buku pun boleh marking di sekolah nanti. jadi adalah juga di nampak yang aku ni buat kerja. tidak la balik-balik nama kau kau dan kau ja yang naik sebagai guru berkaliber. kira nya bila pulang rumah aku punya banyak waktu untuk surfing. makan. besar kan pantat. dan buat aktiviti-aktiviti sihat seperti ukur katil dan cuci piring.

pendekar laut, squidward, kelly, barbie and pingu
masa ni barney belum ada lagi sebab tengah sibuk ajar budak menyanyi tempat lain.
big bird pula sombong sangat time ni. maklum la, dia kan asal sesame street.


p/s: mms big bird tadi buat aku ketawa sendiri.