Saturday, February 12, 2011

i am against polygamy and fat-ass-bitch

baru-baru ini terbaca artikel di facebook mengata kan haram hukum nya bagi wanita menetang poligami.
saya tidak kisah ia nya haram atau tidak. saya tetap menentang nya.
lelaki bila berkata tentang poligami seribu dalil cuba di keluar kan. cuba la di aju kan tentang nafkah dan ibadah. ptuikk!!! haram.
saya bukan benci poligami. cuma saya kurang menerima nya. bukan punya pengalaman. cuma lebih pemerhatian.
cuba saja kaum adam di letak kan di tempat itu. pasti kamu juga cukup sakit.
di dua kan kekasih saja boleh buat kamu terseksa batin tutup pintu hati bertahun-tahun. tidak mampu menerima cinta baru dalam hidup kerana seksa nya di dua kan.
bayang kan la jika terpaksa berkongsi kasih dan penis yang sudah sah menjadi milik sendiri dengan orang lain.
sakit, bukan?
jangan hanya memandang pada keinginan diri dan batin. jauh sekali memperkata kan tentang ibadah dan agama.
kamu bukan baik sangat. tidak semulia mana.
zaman lelaki adil iman penuh di dada tidak wujud lagi sekarang ini.
kasihani wanita. fahami jiwa isteri. ketahui kehendak batin nya.
tidak mendapat payung emas juga tidak mengapa jika proses mendapat kan nya cukup terseksa.

let's stick to the 'one penis for one vagina' policy just like we stick to 'one vagina for one penis'.

***talking about something else, kalau kamu lelaki beriman yang di datang kan dengan pakej lengkap seperti ini:

> 6ft.
> sweet smile with a shining eyes.
> 6 packs.
> not-so hairy.
> with a great sense of humor.
> brilliant mind.
> pious soul.
> sexy ass.
> huge package.
> stunningly good in suit and carrot pants.
> ravish in street smart look.
> delicious with only boxer or maybe board short and white T-shirt.
> dishy feet in flip flop.

dan mampu buat saya teriak dan tersenyum puas selepas 7 kali climax setiap malam, only then i can consider to commit suicide for you.
kalau setakat mulut sama lahanat mencarut nya, solat tidak terjaga, akhlak tidak semulia mana, kamu tidak akan jauh lebih baik dari saya.

p/s: rasa nya semua orang tau cara pemanduan berbahaya saya. tapi saya heran bila ada rumors terbaru mengata kan saya mau bunuh diri dengan memandu laju bila jiwa di sakiti. weird, right?
seingat saya, jarang sekali saya keluar tanpa di temani budak kecik. tidak kan la saya ingin membunuh budak kecik sekali. kalau ya pun mau bunuh diri, banyak lagi cara lain yang tidak begitu menyakit kan.
iman saya tidak setipis itu. keyakinan saya pada Tuhan begitu teguh. amat mustahil untuk saya melakukan perbuatan jahil seperti itu.
sudah-sudah la tu menjaja cerita tentang saya. tidak pernah rasa nya saya menyibuk hal kamu. jauh sekali mau menyebar cerita tentang kamu. hal kamu pun saya tidak ambil tau. apa yang menarik tentang hidup saya sehingga kan kamu begitu suka dengan nya?
satu pesan saya, jangan terlalu di sakit kan hati saya. takut buruk padah yang kamu terima nanti. cukup lama saya bersabar.

p/s/s: high taste? ukur baju di badan sendiri, please.