Wednesday, January 6, 2010

sandakan trip bebeh

We're, i mean me, fizy, ana, joild and hamdani going to sandakan today on joild's ride. Pity faizal being left alone sbb kereta tidak muat ya..why? There's dua ekor macik penyibuk ikut serta. Me and fizy as we already having our own KWSP penyata. But me gedikly still want to join them with the alasan mau beli sabun cuci..
It takes more than an hour from bukit garam to sandakan. punya cantik sandakan sekarang. ada secret recipe lagi...tapi nda sempat pigi tadi. petang betul sudah...
Well it's not quite a blast. But at least I eat something good today other than all the stuff I eat here in the school canteen. I don't know what I really feel right now.
I miss spree.......................................tadi mau juga...tapi malu sama kawan-kawan baru. I spent my money over chocolate and munchys saja...sweet gila me sekarang...I manage to spent less than rm7 per day. Totally not me. Gila kau!!!! Dad would be proud with me..:)
Crap, my nail terpatah tadi masa buat groceries..tapi nda tau di mana mau buat manicure di sandakan ni. Plus, sekali lagi malu dengan teman-teman baru. I think they laugh at me when I said 'need to redo my nail'..:p
I still miss home...........................................................Kinabatangan totally not me...
When dad gonna come here?
what i really need right now......
not naked silly
PLEASURE

random take
Joild's enlightened JESUS =p


p/s mulut saya sangat syal hari ini kerana telah beberapa kali menpermainkan Jesus...sorry Joild...