Saturday, February 20, 2010

S Y A L

aku pun nda tau apa yang aku rasa sekarang ni. macam sial ja. ok sorry.
aku balik-balik say sorry dengan semua orang lately. aku tau mum ku sekarang pura-pura sihat for the sake of me. aku tau mum sakit. bapa pun cakap gitu.
tapi aku pun sakit. sakit jiwa. semua orang di rumah tau aku sakit jiwa. orang di luar ja nda tau. sepa orang di rumah tu? si mum sama si bapa. tadi siang aku gigit lutut mum sama perut bapa. kesakitan bapa ni. sampai-sampai aku kena bagi rm300 ja duit belanja sebab nda datang ilham nya mau kasi aku duit lebih kunun hari ni bilang nya. sedih kan. apa aku bikin beli tu duit? dua seluar track=rm189. teda kan track suit ku. nanti di umpat lagi aku memakai legging ke sekolah. sama dua potong kain, batik chiffon sama japanese cotton. lupa aku berapa tadi. itu pun tepaksa aku tambah pakai duit ku. kejap ja duit habis kan. lepas tu kena buat grocery lagi untuk pulang pi bukit garam. itu pun aku pakai duit ku juga. hasil nya aku cuma ada rm297 ja tinggal dalam purse. macam mana mau survive itu duit untuk 3 minggu before aku pulang pi tawau on March? si bapa confirm nda mengasi duit lagi tu. sebab dari awal cuti hari tu dia ada bagi rm250 baru di beli kan nya lagi aku davidoff cool water women. baik kan bapa ku? gila aku kalo teda bapa ku. sepa mau pelihara anak macam aku ni?
kak lin jahat sudah sama aku. asal aku hint minta duit ja sama dia, terus bilang nya aku nda boleh di kasi duit sudah. keja kunun sudah. mau minta beli selipar roxy sama dia pun nda dapat. tepaksa la aku bayar sendiri. apa boleh buat juga la. sendiri punya barang, sendiri mau pakai, sendiri juga tepaksa bayar.
cimbclicks pun sial juga ni malam. aku mau merelod nda dapat ni. tadi kredit ku ada rm16.80. baru aku call si yus. macam-macam sial cerita kami sampai putus line. hairan kan. balance ada lagi rm3.08. kali fon si yus low bat. peduli la sana. sial juga aku ni hari menulis entry begini. teda kawan ku mau bawa aku becerita pasal sial ku ni. tapi mau mengestau sama urang juga aku sial betul hari ni. ada ka lagi kawan ku yang contact aku time cuti ni selain fizy sama si yus? hood? ada juga la. angin-angin betul tu lelaki. kalo aku text dia, nda pandai dia mereply. tapi kalo datang angin nya, di text nya aku pagi-pagi lagi. dia kan selalu unconscious mode. cute tapi gaya nya. tebebunga la hati kadang-kadang. pi kK dia ni dari kemarin. busy kali dia bejalan kan. lupa dia sama aku. biar ja la sana. semua pun aku main biar sekarang ni. room ku ni bilang mum ku macam tempat kucing beranak ni. barang banyak betul belum di susun. kain baju nda cukup dalam kotak, dalam basket lagi yang nda belipat. macam bukan room perempuan ni. nasib bed ku kemas la. cuma barang ja ba belonggok tu. asal ada ruang untuk aku sembahyang, kira ok la ba tu. nda juga marah bapa ku. barang yang aku beli tadi pun, nda ku angkat pigi rumah. sana ada dalam bonet. biar ja la. biar lagi. habis mau di bawa pulang pi kinabatangan juga kan. malas pula aku pulang pi sana. belum pun puas ni aku di rumah. macam sekejap betul ja aku rasa seminggu ni. boleh ka aku sambung cuti? nda boleh kali kan. macam siok pula keja sama cina. apa lagi kalo bos bekawan sama kau. macam kak lin. suka-suka ja dia cuti. tapi dedikasi juga dia tu. itu la di sayang bos nya.
aku rasa lain betul sekarang ni. macam aku kestau dia tadi pagi aku restless. betul la tu. aku kalo nda jam 2@3 pagi, nda tetutup mata ku. bangun awal lagi aku. lepas subuh nda lagi aku tidur. pindah bilik pi bilik mum ku tengok tv. baru sekarang ni astro macam sial ja show nya semua. eye bag ku macam nenek tua. jerawatan lagi ni. panas betul kan tawau. berelung lagi mata. macam apa ja. si baby tambah cantik tau di rumah terus.

p/s: a million apology for this entry. my mood is totally annoyed. don't know why. i'm not having my PMS pun.
another p/s: dia mau ka tu ya dengan aku? sudah la gaya ku begini...pecaya juga ka dia aku suka sama dia tu? tapi aku serius ni mau dia. tapi dia angin betul....=(