Tuesday, September 21, 2010

life ain't easy babe!!!

terutama buat perempuan seperti ku.
so little time so much to do.

hidup sebagai seorang guru tidak ada seronok nya lately. di timbuni kerja-kerja yang patut di kerja kan lama dulu kali. bukan salah kerjaya. salah guru itu sendiri. ya. aku tau. guru malas itu aku. rasa macam makan gaji buta saja.

hidup di bukit garam itu tidak ada best nya lately kecuali bila malam menjelma. boleh tidur dan berehat. harus terus berfikir untuk membuat keputusan akan tinggal di mana tahun depan. patut lari lebih awal sebelum nama naik menjadi calon warden untuk tahun depan.

hidup dalam ruang ini lagi tidak seronok lately. tiga hari pulang, sekali pun tidak pernah bercakap. di sekolah juga begitu. seolah-olah masing-masing guru baru yang belum berkenalan. malu untuk bertegur sapa. oh, itu kejadian biasa.

hidup perempuan ku jauh lebih worse than anything. hormonal. tidak. bukan sebab PMS. tapi sebab rasa gatal sangat mau kawin. kenapa? sebab aku bosan hidup sendiri. bosan satu bilik dengan fizzy. bukan boleh hug dia pun kalau tidur. hahaha...sebenar nya mau kawin supaya boleh gigit lengan dia.



mari lah bersama
jalani cinta kita apa ada nya

macam best.
memang.
tiba-tiba berkenan lagu ni.